Lange-termijn projecten

Laat zien wat je maakt.
Plaats reactie
Sticky
Site Admin
Berichten: 196
Lid geworden op: 25 aug 2012, 22:15

Lange-termijn projecten

Bericht door Sticky » 26 sep 2012, 23:22

Laat ik het eens zo doen: i.p.v. voor elk item een apart topic te openen knal ik ze voor nu allemaal in 1, en als ik weer eens ergens mee verder ga haal ik 'm hier uit en open ik er alsnog een topic voor. Ben namelijk erg benieuwd wat jullie voor halfgebouwde voorraad hebben ;).
In geheel willekeurige volgorde wat foto's van dingen die in verschillende stadia van "af" verkeren, en wat ontwerpen voor "What-If's" die ik nog eens wil gaan maken.

The Great Dictator is ooit begonnen als pingpongballengroepsbouwproject (2x woordwaarde) op 'Brouwers:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik raakte al snel afgeleid (doettie anders nóóit...) toen ik uit frustratie een 1/35 Duits Afrikakorps onthoofde en er een verrekijker voor in de plaats lijmde. Exit groepsbouw. Het werd al snel een vrolijk woestijnvolkje, met bijpassende woestijnvolkjeswagen:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Dan hebben we de hovertruck, of om 'm z'n volledige benaming te geven: de MS[G] EFGF UC Hard Graph M353A4-04 'Argun' Hovertruck.


Het wordt trouwens geen hovertruck... 8)
Afbeelding
Afbeelding

Iets heel anders: een dragrace versie van een Nissan S12 Gazelle:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Of een 1:72 Steampunk Loopkip, van losse onderdelen uit de losse onderdelendoos:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En verder ligt er nog een SAFS waar ik ineens geen zin meer in had, staat er een Toyota Trueno met een opgeleukt blokje en een roze 'engine bay' te wachten op de volgende stap, een verchopperde 1:35 Harley MP fiets die nog niet af is en een zwarte chevy bestelwagen uit de jaren '50 met een motorblok uit de jaren '90 maar zonder interieur. En dan is er nog wat real world spul. Maar dat is voor een ander forum :wink:

De ontwerpjes die ik gemaakt heb en die ik graag in plastic wil gaan uitvoeren zijn deze:
Afbeelding
Afbeelding

En deze:
Afbeelding

Truste!
Afbeelding

Ron
Berichten: 127
Lid geworden op: 14 sep 2012, 00:10

Bericht door Ron » 26 sep 2012, 23:49

Oh je heb nog wel wat te doen zie ik :mrgreen:

Het zijn allemaal leuke modellen op zich maar die loopkip staat nu even hoog op mijn favorieten lijstje, ik zie hem al voor me in diversen metaal kleuren afgewerkt 8)

Zelf heb ik 3 projecten lopen waarvan twee niet hier thuis horen.
Wat vandaag niet komt komt morgen wel

Beork
Berichten: 162
Lid geworden op: 24 sep 2012, 13:02

Bericht door Beork » 27 sep 2012, 00:04

Jaaa, die duitsers en de pingpong kan ik me nog goed herinneren.
Ik had echter verwacht dat je wel meer projectjes had op 10-80% klaar...

Die Sukhoi zou ik graag willen zien in 1/32 ofzo, 1/24 is natuurlijk ook leuk, maar weet niet in welke schaal het beestje is uitgebracht.

Is het nu de bedoeling dat wij ook zo'n "draadje van schaamte" aanmaken?
Bla

Sticky
Site Admin
Berichten: 196
Lid geworden op: 25 aug 2012, 22:15

Bericht door Sticky » 27 sep 2012, 00:12

Mwah... de bedoeling....

Ja.


:lol:
Zie maar, geen verplichting, hoor :)


De Sukhoipiepeloi komt er in 1/72, ze liggen al klaar. Wat je nu hebt gezien staat allemaal in de halfafvitrinekast. In div. dozen zitten nog div. kits waar geen foto's van zijn, en veel van die dozen zitten in verhuisdozen, en de meeste daarvan staan in de berging.

Ik kan een foto van de berging maken?
Afbeelding

Beork
Berichten: 162
Lid geworden op: 24 sep 2012, 13:02

Bericht door Beork » 27 sep 2012, 06:35

Als dat helemaal vol staat met modelbouw..... van mij wel ;p
Er circuleerde een tijde terug een photo van de verzameling van een japanner die hij opsloeg/opslaat in een speciaal daarvoor gehuurde tweede apartement.
Komt al in de buurt van jouw situatie? dan weet je dat je een probleem hebt ;P
Bla

Sticky
Site Admin
Berichten: 196
Lid geworden op: 25 aug 2012, 22:15

Bericht door Sticky » 27 sep 2012, 13:06

Toch nog wat opgedoken:
De Herculessen in 1:700
Afbeelding

En de AeroCab, alleen is daar zo weinig aan gedaan dat er niet veel interessante foto's van zijn, dus dan maar hoe -ie er uit zou moeten komen te zien, ooit, eens, misschien:
Afbeelding

De Scooby Surf-mobiel:
Afbeelding

'Das Huhn', nog een loopkip, maar dan in 1:35:
Afbeelding

En zo duikt er steeds meer op :|
Afbeelding

Beork
Berichten: 162
Lid geworden op: 24 sep 2012, 13:02

Bericht door Beork » 27 sep 2012, 16:16

Die taxi is vet, waar heb je dat plaatje vandaan?
Bla

Sticky
Site Admin
Berichten: 196
Lid geworden op: 25 aug 2012, 22:15

Bericht door Sticky » 27 sep 2012, 16:57

Van conceptships.blogspot.com.

Leuke site voor inspiratie, net als de vehicles, robots, tanks en andere varianten.
Afbeelding

Beork
Berichten: 162
Lid geworden op: 24 sep 2012, 13:02

Bericht door Beork » 27 sep 2012, 17:30

Ken die site wel, maar deze blijkbaar gemist... nou ja, je kan niet alles op je pc opslaan
Bla

Plaats reactie