1/32 slamander omgedraaid vliegdingetje

Laat zien wat je maakt.
Plaats reactie
Beork
Berichten: 162
Lid geworden op: 24 sep 2012, 13:02

1/32 slamander omgedraaid vliegdingetje

Bericht door Beork » 03 okt 2012, 11:16

Ooit heeft Sticky een bouwseltje geplaatst, een vliegtuigding dat de verkeerde kant opvloog, beetje omgebouwd en zag eruit als een racer.

Ik had op dat moment een 1/32 revell salamander op de kop getikt voor weinig, en maar gelijk aan gaan klooien.

De romp werd ondersteboven en achterstevoren geplaatst, de cockpit werd ingebouwd waar de wielen hoorden, paar droptanks en wat klei later zag het er best leuk uit.

Toen maar het achterroer voor geplaatst en omdat het niet leek te kloppen maar de vleugels aan de achterkan geplakt.

Toen is tie een jaar of wat in een doos verdwenen en van de week toen ik op zoek was naar een stukje dat ik nergens kon vinden kwam ik hem weer tegen.
En aangezien hij verder af was dan ik me on herinneren, ga ik hem proberen af te krijgen voor het einde van het jaar.

Jammer genoeg niet meer foto's dan de staat waarin ik hem net terug vond:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Een paar (slechte) paneellijntjes en primer verder:
Afbeelding

nu nog de lijntjes bijwerken, opnieuw spuiten, iets van een landingsstel bedenken en wat extra stukjes erop plakken om hem iets drukker te maken.

Was de bedoeling dat het meer een racer zou worden, maar goed, is best nog leuk zo.
Bla

Sticky
Site Admin
Berichten: 196
Lid geworden op: 25 aug 2012, 22:15

Bericht door Sticky » 03 okt 2012, 13:52

Hij lijkt in helemaal niks op wat ik in gedachte had :lol: . Gaaf ding, doet me ergens aan denken, kom ik later op terug (als het me te binnen schiet...).
Afbeelding

Beork
Berichten: 162
Lid geworden op: 24 sep 2012, 13:02

Bericht door Beork » 03 okt 2012, 14:59

Das mooi, dan is het iig voor iemand een verassing, schets even wat jij in gedachten heb, deze kit komt nogaleens goedkoop langs namelijk.

Mij doet het denken aan een vliegtuig... al dat werk en het is gewoon weer een vliegtuig...
Nou ja, hij is iig bijna af, mag wel na al die tijd (wanneer was jij begonnen/geeindigd met die gele van je?
Bla

Ron
Berichten: 127
Lid geworden op: 14 sep 2012, 00:10

Bericht door Ron » 03 okt 2012, 15:33

Ik dacht altijd dat ik fantasie had maar naar al dit geweld hier moet ik mijn gedachten even wat bijstellen :D

Maar weer een leuk project wat hier voorbij komt
Wat vandaag niet komt komt morgen wel

Sticky
Site Admin
Berichten: 196
Lid geworden op: 25 aug 2012, 22:15

Bericht door Sticky » 03 okt 2012, 17:59

Ik weet in ieder geval weer waar die me aan doet... deed denken: bij nader inzien eigenlijk helemaal niet, op de voorkant ná, maar ik ben allang blij dat m'n hersens een naam bij een plaatje in m'n hoofd bij elkaar wisten te puzzelen binnen zes uur :roll:
Afbeelding
Spike spiegel's Swordfish!

Die gele? Pfff... geen idee, die is in zo veel etappe's gebouwd, echt geen idee. Maar die is in 1:72 dus niet helemaal eerlijk te vergelijken.
Ik zal eens kijken of ik een race-salamander van uit m'n krochten op papier kan krijgen. Of in MSPaint ofzo.


edit:

Zit er bij die revell kit niet ook een redelijk gedetailleerd straalmotorblokkie? Kan je vast wat leuks van maken...
http://www.igorstshirts.com/blog/concep ... footer.jpg
Afbeelding

Beork
Berichten: 162
Lid geworden op: 24 sep 2012, 13:02

Bericht door Beork » 16 apr 2013, 16:45

In de tussentijd is het beestje een beetje vergeelt. Dat krijg je als je je projecten te lang laat liggen.
Afbeelding

kokketjespit
Afbeelding

Toen maar wat stickers opgeplakt, niet helemaal tevreden, iets te druk en te weinig samenhang, misschien de wat oppervlakken een andere kleur geven...
Decals komen er niet meer normaal af, de setting solutie die ik gebruik is op sommige vrij aggresief...
Afbeelding

Onderkantje ook wat plakkerts
Afbeelding

En het is een fiat ^_^
Afbeelding

Hij heeft ook een vriendje
Afbeelding

Die moet misschien nog een leuk kleurtje krijgen, rood ofzo
Bla

Ron
Berichten: 127
Lid geworden op: 14 sep 2012, 00:10

Bericht door Ron » 16 apr 2013, 23:59

It`s a plane :lol:

Nee hoor ziet er wel goed maar inderdaad een beetje veel plakkers erop naar mijn smaak.
Wat vandaag niet komt komt morgen wel

Plaats reactie