Ola

Wees geen vreemde, stel je even voor!
Plaats reactie
Beork
Berichten: 162
Lid geworden op: 24 sep 2012, 13:02

Ola

Bericht door Beork » 24 sep 2012, 13:59

Ola,

Ik zag dat de man met de plakkende handen een forum had (klikte per ongeluk op zijn onderschrift op modelbrouwers) en ik vond dat 4 geregistreerde gebruikers gewoon te weinig was.
Dus bij dezen kom ik er ook bij.
Ook ik doe voornamelijk (eigenlijk alleen) scifi bouwen, welk als een verrassing moet komen op een forum als deze.
Ik ben nooit zo goed in alles wat ik doe documenteren, waardoor ik niet zoveel draadjes begin op modelbrouwers (ze zien daar toch liever volle WIPs). Ook iets tot het einde afmaken is nog een beetje een hekelpunt, maar daar werk ik aan. Ik heb dit jaar immers al 1 model afgebouwd en die zelfs geverfd, dat is mijn record van de afgelopen 2 jaar geloof ik.

Oh, en mijn naam is Ethan, (Beork is de vaste gebruikersnaam, ik onthoud anders echt niet welke ik waar gebruikt) wonend in Rotterdam en ik ben 30 en een beetje, vader van 2 kinderen (met energie voor 4), getrouwd met een hele lieve vrouw die ondanks haar ongenoegen over mijn verzameling plastic de hoofd-uitbreider is van desbetreffende verzameling.

Qua bouwen ligt mijn interesse vooral bij Ma.k en Kobayashi achtige dingen, veelal robots en robotpakjes, hoewel ik eigenlijk voor alles wel te porren ben.

Vragen? Opmerkingen? Donaties?

^_^
Bla

Sticky
Site Admin
Berichten: 196
Lid geworden op: 25 aug 2012, 22:15

Bericht door Sticky » 24 sep 2012, 14:49

Welkom Beork! En bedankt dat je meehelpt met mijn 267-jaren plan om de modelbouwforumwereld in Nederland wat meer fantasie-georiënteerd te maken :cheer:
Kleine stapjes, he?
Je relaas is heel herkenbaar, niet alleen voor mij maar voor wel meer modelbouwers die ik ken; voor elk project dat gereed komt en in de vitrinekast verdwijnt worden er 2 of 3 begonnen die dan weer op de "hm, even wachten op wat meer inspiratie" stapel worden geplaatst, met als ware reden dat me een project nr. 4 te binnen schiet waar uiteraard meteen mee begonnen moet worden! 8)

Draadjes beginnen met een half-af project is hier niet zo'n probleem, zolang d'r maar draadjes komen. Liefst met foto's, uiteraard :wink:
Draadjes laten verzanden, ach, gebeurd mij nóóit... :roll:

Veel plezier hier, en spread the word!

The word is ornicopytheobiblopsychocrystarroscioaerogenethliometeoroaustrohieroanthropoi- cichthyopyrosiderochpnomyoalectryoophiobotanopegohydrorhabdocrithoaleuroalphi-tohalomolybdoclerobeloaxinocoscinodactyliogeolithopessopscphocatoptrotephraoeir-ochiroomychodactyloarithstichooxogeloscogastrogyrocerobletonooenoscapulinaniac, by the way.
Afbeelding

Beork
Berichten: 162
Lid geworden op: 24 sep 2012, 13:02

Bericht door Beork » 24 sep 2012, 15:27

Ja, dat afbouwen wil maar niet echt lukken. Ik heb opgemerkt dat de bottleneck vooral in het afwerken zit, als de basis er eenmaal is verlies ik de interesse een beetje, ook omdat schuren en plamuren nu eenmaal saai is.

Maar het opstarten van projectjes, dat gaat episch goed :S

Ik wil het woord best verspreiden, maar alleen onder voorwaarde dat je de juiste uitspraak voordoet XD
Ik ken jammer genoeg niet zoveel Nederlandse modelbouwers, en geen in de Scifi (word toch vaak gezien als een beetje een vies ding in de reguliere bouwkringen). Dus ik hang vooral internationaal rond.
Bla

Ron
Berichten: 127
Lid geworden op: 14 sep 2012, 00:10

Bericht door Ron » 25 sep 2012, 01:12

Ook namens mij welkom uiteraard :mrgreen:

Bekend probleem iets opstarten en dan laten verstoffen en laterrrrrrrrrrrrrrrr weer opstarten, hoewel het bij mij meestal in de kliko beland :( vanwege echt geen interesse meer in het onderwerp.
Afijn ik beter mijn leven en probeer alles eerst af te maken :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Wat vandaag niet komt komt morgen wel

Plaats reactie