Ook effe voorstellen, 't lijkt zo te horen...

Wees geen vreemde, stel je even voor!
Plaats reactie
Sticky
Site Admin
Berichten: 196
Lid geworden op: 25 aug 2012, 22:15

Ook effe voorstellen, 't lijkt zo te horen...

Bericht door Sticky » 24 sep 2012, 20:09

Sticky, van Sticky Fingers, als in Plakhandjes. Ook bekend als Emiel, en zelfs als "Hee, jij daar".

Ik ben 41, woon in Leeuwarden met m'n vriendin (die gelukkig ook zo af en toe modelbouwt), en ik heb een dochter van negen die een tijd terug ook begonnen is met lijmsnuiven (ik bedoel modelbouwen) en wiens F-117 in de vitrinekast prijkt, de enige kit in de kast die rechtstreeks uit de doos gebouwd is :wink:

M'n voorkeur gaat uit naar.... uh... van alles, eigenlijk, als ik er maar m'n eigen draai aan kan geven. Klassieke motorfietsen als hedendaagse straatfiets, zeldzame Japanse auto's als boodschappenwagentje, reddingshelikopter als aanvalstoestel: JMN's zijn bij mij altijd bezig om van alles gecorrigeerd te willen zien, en ik hou ze graag bezig :lol:

Het bedenken en het bouwen vind ik het leukst, zeker als het om SciFi dingen gaat (want dan kan alles, en wat niet lijkt te kunnen moet gewoon nog worden uitgevonden, dus da's dan ook meteen verklaard) en decals kunnen wat mij betreft opzouten, tenzij ik er niet aan kan ontkomen. Daar heb ik echt een gruwelijke hekel aan.
Afbeelding

Ron
Berichten: 127
Lid geworden op: 14 sep 2012, 00:10

Bericht door Ron » 25 sep 2012, 01:05

De juiste instelling van modelbouwen Sicky uh Plak uh Emiel :mrgreen:
Wat vandaag niet komt komt morgen wel

Beork
Berichten: 162
Lid geworden op: 24 sep 2012, 13:02

Bericht door Beork » 25 sep 2012, 09:50

Leewarden, man das een eind van de beschaafde wereld ;P
Leuke modelwinkels daar?

Ik ditto Ron verder, juiste instelling, gaat immers om de lol en eigen invulling blijft gewoon erg leuk.

Blijf jouw creativiteit met vliegtuigjes bewonderen
Bla

Ron
Berichten: 127
Lid geworden op: 14 sep 2012, 00:10

Bericht door Ron » 25 sep 2012, 13:26

Inderdaad gaat het om de lol of het plezier wat je beleef bij het bouwen van model ongeacht wat je er iets aan veranderd of niet en dat is juist zo grappig in deze hoek van de modelbouw alles kan en niets moet.
Wat vandaag niet komt komt morgen wel

Plaats reactie